הצלחה חסרת תקדים לקמפיין "זהו סיפורו - של כל יהודי"
מסע ההסברה "יהודה ושומרון – הסיפור של כל יהודי" שעלה לאוויר בערב ראש השנה תשס"ט רשם הצלחה אדירה מבחינת עוצמת החשיפה והתגובות שלהן זכה הקמפיין.
הקמפיין שעלה לאוויר בשלטי חוצות, בשלטים על אוטובוסים, בבאנרים באינטרנט, ובתשדירי רדיו לווה בעשרות כתבות ומאמרים בתקשורת הישראלית - מעמודי הדעות של עיתון הארץ, דרך כתבות ומאמרים ב Ynet, וואלה, ו Nrg, הארץ, מקור ראשון, ישראלי ו'בשבע', ועד לידיעה וכתבות בקול ישראל בגל"צ ובערוץ הראשון.
כמו כן, זכה מסע ההסברה להתייחסות באתרי אינטרנט רבים – בפורומים, בבלוגים, ובמאמרים שחלקם תמכו במסר המרכזי, וחלקם, מהשמאל הקיצוני, שהשתלחו נגדו בצורה חריפה. במקרים אחדים אף הושחתו שלטי חוצות ורוססו עליהם כתובות נאצה.
התגובות הרבות מלמדות שגם התומכים וגם המתנגדים נחשפו בסופו של דבר לקמפיין ונאלצו להתעמת עם המסר האג'נדה והרלוונטיות שהניח והציף מסע ההסברה בשיח הציבורי. עוצמת התגובות הפתיעו גם את אנשי המקצוע המנוסים המלווים את מסע ההסברה. הקמפיין והחשיפה הרבה גרמה לעלייה משמעותית במספר המבקרים ביהודה ושומרון בימי חול המועד